بودنی به وسعت نیستی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

بودنی به وسعت نیستی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

بودنی به وسعت نیستی

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادن
گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

***
یاد پوتین‎هایی بخیر که مشکی بودند

اما از پس خود ذره‎ای تیرگی و تاریکی به جای نگذاشتند

و جاهایی رفتند که کفشهای دیگر جرأت

قدم نهادن به آنها را پیدا نکردند.

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۹/۲۲
    ...
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

این روزها

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۲۱ ب.ظ




این روزها من …

خدای سکوت شده ام خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا،خط خطی نشود !

سکوتی می کنم به بلندی فریاد . . .

فریادی که فقط و فقط خدا آگاه باشداز راز دلم

از این روزهای تنهایی . . . !

حسرت  که در این هجـــوم تاریکی

صدای دل هم به جایی نمی رسد !
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۳
بازمانده

سکوت

دنیا

حسرت

نظرات  (۵)

بانو به فکرتونم این روزها...

 

و به فکر وبلاگ قبل...

 

و به این فکر که چی شما رو کشوند دوباره به اون سمت!

پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون...

فقط برای احترام مجبور شدم پست بذارم...

والا هنوز تلخه برام...
تلخه....تلخ!!





سلام علیکم

اصلا فکرنمیکردم دیگه وب قبلیتو بروز کنی!!!

چی شده که بخاطر ...

 

راستشوبگو:این جناب سرباز کیه که حاضرشدی براش این تکرار  تلخو  رقم بزنی؟!!

والا ماهم نامحرم نیستیم...

 

یاعلی

پاسخ:
سلام دختر قشنگم

چقد شاکی شدی؟؟!!

یه بنده خدا...همین
فهمیدی به من بگو(:


شما چشم مایی


همین که صدات تو این تاریکی میرسه به یار کافیه...!
سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارین خیلی لذت بردم خوشحال میشم به وب کوچولوی منم سری بزنید و نظرتونو در مورد وبم بدونم و در صورت تمایل باهم تبادل لینک کنیم
متشکرم
musicshz.blogsky.com
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۰۴:۵۲ مردی به رنگ سکوت
سلام.وب خوبی دارین.عالیه.اما یه انتقاد دارم بنده.این که خدای یکوت شدن, کلمه ی خوبی نیست.جمله ی خوبی نیست.ایکاش میفرمودین که خداوندگار سکوت شده ام.یعنی ارباب سکوت شدن.رئس وردمدار و ساربان سکوت شدن...موفق باشید.
پاسخ:
بله...درست میفرمایید اصلاح میکنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی