بودنی به وسعت نیستی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

بودنی به وسعت نیستی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

بودنی به وسعت نیستی

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادن
گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

***
یاد پوتین‎هایی بخیر که مشکی بودند

اما از پس خود ذره‎ای تیرگی و تاریکی به جای نگذاشتند

و جاهایی رفتند که کفشهای دیگر جرأت

قدم نهادن به آنها را پیدا نکردند.

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۹/۲۲
    ...
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

خوشبختی

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۱۳ ب.ظ

قهر بودیم ،

داشت نماز می خواند ...

نمازش که تموم شد هنوز پشت به اون نشسته بودم

کتاب شعرش و برداشت و با یه لحنِ دلنشین شروع کرد به خوندن ولی من باز باهاش قهر بودم …!!!

کتاب و گذاشت کنار ،و عاشقانه بهم نگاه کرد و گفت :

غزل تمام ، نمازش تمام ، دنیا مات ، سکوت بین من و واژه ها سکونت کرد

باز هم بهش نگاه نکردم

اینبار پرسید : عاشقمی؟؟

سکوت کردم

گفت:“عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز … بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم می کند

دوباره با لبخند پرسید : عاشقمی مگه نه ؟؟؟

گفتم : نـــــــه

گفت : ” لبت نه گوید و پیداست می گوید دلت آری .. که این سان دشمنی یعنی که خیلی دوستم داری

زدم زیرِ خنده

رو بروش نشستم

دیگه نتونستم بهش نگم وجودش چقدر آرامش بخشه

بهش نگاه کردم و از ته دل گفتم :

خدا رو شکر که هستی




پ.ن: خدا رو شکر هستی...

خدا رو شکر؛ که وقتی قهر میکنم شروع میکنی به شعر خوندن و  من بیشتر شرمنده لطف خدا میشم...

خوشبختی یعنی اینکه تو هستی..یعنی اینکه خدا تو رو به من داده....

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۱
بازمانده

نظرات  (۲)

۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۷ یکی مثل من
سلام
این پست رو دوست داشتم به دلم نشست :-)
التماس دعا
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۱۳ یکی مثل من
این شعر از کی هست؟
عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز … ؟؟
تو اینترنت نتونستم شاعرش رو پیدا کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی