بودنی به وسعت نیستی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

بودنی به وسعت نیستی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

بودنی به وسعت نیستی

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادن
گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

***
یاد پوتین‎هایی بخیر که مشکی بودند

اما از پس خود ذره‎ای تیرگی و تاریکی به جای نگذاشتند

و جاهایی رفتند که کفشهای دیگر جرأت

قدم نهادن به آنها را پیدا نکردند.

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

من از حالم به این مردم دروغ های بدی میگم

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۰۸ ب.ظ

راستی خدا...

دلم هوای دیروز را کرده،

هوای روز های کودکی را،

دلم می خواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم،

آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد.

دلم می خواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم،

الفبای زندگی را.

می خواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند.

دلم می خواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشیتان هر چه می خواهید بکشید،

این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو.

دلم می خواهد این بار اگر گلی را دیدم،

 
آن را نچینم.

دلم می خواهد...

می شود باز هم کودک شد؟؟

راستی خدا...!

دلم فردا هوای امروز را می کند...!!!!



پ.ن:این روزها زیاد خودم نیستم...

از دست خودم حسابی شاکی ام...

حوصله دیدن فیلم های جشنواره و نوشتن یاداشت رو هم ندارم...

نمیدونم اما شاید بعد اردو جهاد قید همه چی رو بزنم و....

این روزا حتی اتحادیه وبودن کنار بچه هام برام نفس گیر شده...

نمیدونم شاید اگه ندا تنها نبود میرفتم خونه خاله ام تا از این فضا دور باشم...

اصلا حالم مثل این نوشته ها دری وری شده!!

دلم یه هم زبون میخواد...

یه گریه از ته دل...



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۴

نظرات  (۵)

۱۵ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۴۹ خرابات گریه

هاشمی رفسنجانی در آبان ماه سال 87 با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت وقت گفته بود :

«ما باید مردم را در سطح مطلوب و متوسط همان چیزی که اسلام از آن به عنوان کفاف و عفاف یاد کرده تامین کنیم، نه یک زندگی ریاضت کشانه.ما امکان تامین مردم در حد متوسط را داریم، نه به عنوان صدقه خوری و گداپروری، بلکه باید انسان هایی بسازیم که روی پای خود درس بخوانند، کار کنند و خود را تامین کنند. اگر می خواهیم عدالت داشته باشیم نباید تقسیم فقر کنیم بلکه توزیع عدالت با توسعه غنا ممکن است. ما نمی توانیم بدون عدالت، پیشرفت، توسعه و برداشت درست از منابع انسانی و طبیعی داشته باشیم.»


بوی فتنه می آد . . . .


یا علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ...
[گل]

۱۵ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۲۲ مصطفی سعیدفر
زیبا بود.

به روزم..
اگر دل شکوندی جبران میخواد ، نه خط خطی!
دل به دست آوردن میخواد نه تمرین دوباره!
تنهای تنها نردبان کافی نیست...
اصلا تنها نمیشه بالا رفت... یعنی میشه ولی خیلی سخته! در حد نشدنی هاست...
کاش میشد حرفها را ساده گفت
با تو از دل ، دردها را ساده گفت
...
پاسخ:
ان شاالله که توی پرونده سیاه ما دل شکستن نباشه که خدا خودش میدونه همیشه از این کار واهمه داشته ودارم...


چند روز داشتم  فکر میکردم آدمایی که سعی میکنم دل نشکنن خودشون بیشتر میشکنن!!!!))))):
طبیعتا تنها نردبان رو بالا رفتن سخت وگاها محال است...


۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۵۲ فهیمه جونیت

آبجیت نباشه که تو  بخواد نفست بگیره........چرا آخه ............البته این حال و احوالات تو زندگی همه آدما پیش میاد .......چارش فقط ی چیزه اینکه یه مدت آزاد زندگی کنی از حصاری ک دور خودت کشیدی بیرون بیای و رها بشی از همه باید و نبایدای الکی و بیخودی که واسه خودت کشیدی فقط خودت باشی و خونوادت ی زندگی در حد یه بچه ابتدایی بعضی وقتا انقد ب خودمون سخت میگیریم ک حالمون میخواد از زندگی به هم بخوره...

و البته در مورد این جملت؛ "اصلا حالم مثل این نوشته ها دری وری شده" چیز تازه ای نیس از وقتی میشناسمت همینی.....احتمالا الان دلت می خواد سرمو بکوبی تو دیوار ولی حیف ک فرسنگ ها با من فاصله داری.........راستی دختر التماس دعا......انقدم ناشکری نکن قدر دون لحظه ای ک توشی باش.....

پاسخ:
سلام ابجی قشنگم...
قزبونت...

خداروشکر این ده روز مشهد بودن خیلی حال وهوام بهتر کرده...

اما الان دلم داره پر میزنه برا دارالحجه...

شما بذار بنده خدمتون میرسم...سر که برای یه لحظه اس...((((:

بانوی ما انقدر دلش پر بود و به زبون نمیاورد ؟؟ :(

از خودم بدم اومد ، عجب رفیقیم من . . . همش به فکر خودم . . .
پاسخ:
این چه حرفیه خانم...خورشید...

چرا باید نق میزدم واعصابت به هم میریختم...
تازه اخرش هم که رفتیم((((:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی