بودنی به وسعت نیستی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

بودنی به وسعت نیستی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

بودنی به وسعت نیستی

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادن
گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

***
یاد پوتین‎هایی بخیر که مشکی بودند

اما از پس خود ذره‎ای تیرگی و تاریکی به جای نگذاشتند

و جاهایی رفتند که کفشهای دیگر جرأت

قدم نهادن به آنها را پیدا نکردند.

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

در غیبتم

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶ ق.ظ



من برای خدا

در غیبتم!

و او قرن هاست

منتظر ظهورم

 نشسته است!


حاج اقای لاری زاده



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۵
بازمانده

ظهور

الله

غریب

غیبت

نظرات  (۳)


نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی

میان این دو گمم

هم خود را و هم تو را آزار میدهم

هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی

و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی

آنقدر بی تو تنها هستم که بی تو یعنی “هیچ” یعنی “پوچ”


خدایا هیچ وقت رهـــایم نکن

۱۹ بهمن ۹۲ ، ۰۴:۵۷ مردی به رنگ سکوت
ضمنا اون ابیاتی که در پروفایلتون هست
یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست
از نقطه‌ای بترس که شیطانی‌ات کنند

آب طلب نکرده همیشه مراد نیست
گاهی بهانه‌ای است که قربانی‌ات کنند

رسیده‌ام به خدایی که اقتباسی نیست
شریعتی که در آن حکم‌ها قیاسی نیست

عروض و وزن بیت اول و دوم هماهنگ هستش و یکیست بر خلاف بیت آخر که وزنش هم متفاوته و هم اشتباه.التماس دعا.
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف تون...
اما باید بگم این شعر از خودم نیست وقسمتی از شعر آقای فاضل نطری هست.
سلام به "مردی از جنس سکوت"
بنده استاد فاضل نظری را خیلی دوست دارم و از نظر شما ناراحت شدم!
لذا توضیحی عرض میکنم:
اشعاری که این آبجیمون آورده اند دو بیت اولش از کتاب "گریه های امپراتور" ایشان است...
از باغ میبرند چراغانیت کنند  تا کاج جشنهای زمستانیت کنند ...
و بیت آخر (فکر میکنم ، چون کتاب هام دم دست نیست)از کتاب جدیدشون (ضد) است
رسیده‌ام به خدایی که اقتباسی نیست 

شریعتی که در آن حکم‌ها قیاسی نیست

خدا کسی است که باید به دیدنش برویم 

خدا کسی که از آن سخت می‌هراسی نیست.

فقط به فکر خودت باش،ای دل عاشق 

که خودشناسی تو جز خدا شناسی نیست

به عیب پوشی و بخشایش خدا سوگند 

خطا نکردن ما غیر ناسپاسی نیست

دل از سیاست اهل ریا بکن،خود باش 

هوای مملکت عاشقان سیاسی نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی