بودنی به وسعت نیستی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

بودنی به وسعت نیستی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

بودنی به وسعت نیستی

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادن
گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

***
یاد پوتین‎هایی بخیر که مشکی بودند

اما از پس خود ذره‎ای تیرگی و تاریکی به جای نگذاشتند

و جاهایی رفتند که کفشهای دیگر جرأت

قدم نهادن به آنها را پیدا نکردند.

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

وَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِهِمْ

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۴ ق.ظ





وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُم مِّنْ أَنفُسِکُمْ أَزْوَاجًا لِّتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُم مَّوَدَّةً وَرَحْمَةً

إِنَّ فِی ذَلِکَ لَآیَاتٍ لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ...


" و از نشانه های قدرت اوست که برایتان از جنس خودتان همسرانی آفرید تا به ایشان آرامش یابید،

و میان شما دوستی و مهربانی نهاد در این عبرتهایی است برای مردمی که تفکر می کنند."


"سوره: الروم آیه 21"




نظرات  (۲)

سلام علیکم خانوم خوبی انشاالله؟!!!!!!!!!!!!!!
معلوم هست کجایی زنگ میزنیم رو گوشیت یا در دسترس نیستی یا پشت خطیم.....زنگ میزنیم خونه میگن خونه آقا شونه......گفتم بیام اینجا یه سری بهت بزنم که میبینم دیگه اینجام نمیشه اومد آخه شدید بدآموزی داری یعنی شدیدااااا شـــــــــــــــــدید!!!!!!!!!!!خجالت نمیکشی، نمیگی 4 تا بچه عزب میان تو این وبت.....
این بنده ی خدا "ناشناس" رو هم که دقّش دادی تا گفتی میدونستم زودتر اومده بودم خودم بش گفته بودم، عایا چند شب خواب نداشته؟!!!!!!
از شوخی گذشته انشاالله که این خوشبختی و آرامش بینتون هرروز بیشتر و بیشتر بشه.....التماس دعا
پاسخ:
وعلیکم السلام حج خانوم...

دعا گویی شماییم...کی؟زنگ زدی رو گوشی پشت خط بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعد تازه بدترش مگه میشه بیای پشت خط بهت زنگ نزنم؟؟؟؟؟!!!!!!

حج خانم برای شخص شما هم که شده اینجا رو به روز میکنم تا مگر جواب یکی از این بنده خدا هایی رو که میان مثل بچه خوب جواب بدی...
دلم برات تو نمیسوزه برای بابا ومامانت که به اندازه دوتا بازار میوه خرجت کردن بس میوه و...گرفته اند...


تقصیر من چیه؟؟خوب خودش معرفی میکرد!!تازه اینم که گفتم حاج آقا دستور دادن...((((:


ممنونم عزیزم...
سلام.بعد این همه مدت اتفاقی گذرم به وبلاگت رسید.حدس بزن چی تو این پستت نظرمو جلب کرد...؟!!!
توعکست جورابای این زوج سفیدبود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی