بودنی به وسعت نیستی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

بودنی به وسعت نیستی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

بودنی به وسعت نیستی

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادن
گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

***
یاد پوتین‎هایی بخیر که مشکی بودند

اما از پس خود ذره‎ای تیرگی و تاریکی به جای نگذاشتند

و جاهایی رفتند که کفشهای دیگر جرأت

قدم نهادن به آنها را پیدا نکردند.

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۹/۲۲
    ...
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

گریه مجنون دلم...

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸ ب.ظ

شاید من وآسمان هم پیمان شده ایم

برای بغض کردن و نباریدن!!

شاید هم،من وهوا هم پیمان شده ایم

برای سرد شدن ودر جا زدن!!

ویا شاید هم، من وزمان هم پیمان شده ایم

برای رفتن ونرسیدن!!

انگار من وتو...

من و تو هم ،هم قسم شده ایم به اسم هم...

تو قرار من ومن بی قرار تو...!!

دلم به گلایه نمی رودچرا که هر چه هست از دلم هست

تومهرت بر خشمت غلبه دارد!!

وقتی نگاهت را به من میدوزی وبغضت را می خوری...!!!

می گویم:

حالم خراب است!!

با همه سختی روز گار کنار می آیم جز دلتنگی تو

نگاهم خیس است واماباز دلم نا آرام

خودم هم نمی دانم چه شده است مرا..!!!

جاده ها هم از پای در آمدند از این همه انتظار

واژه ها را در قفس ریخته ام

بال هایم را به زنجیر کشیده ام،

 یک دست را جلوی دهانم می گیرم

وبغضم را فرو میخورم

ودست دیگرم را در یخ فرو می برم

که نشود غیر از تو کسی دلیل این غم را بداند

قرار بی قرارمن




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۶
بازمانده

گریه مجنون دلم

نظرات  (۱)

شاهرگ های زمین از داغ باران پر شده ست

 

آسمانا ! کاسه ی سبر درختان پر شده ست

 

بالاخره آپ کردم به خاطر شماهایی که سر میزنین به حرفای دلم و هوای دلمو دارین . . .

تشریف بیارین صاحب خونه . . .

پاسخ:
شما چشم مایی دخترم...((:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی