بودنی به وسعت نیستی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

بودنی به وسعت نیستی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

بودنی به وسعت نیستی

در کوی نیک نامان مارا گذر ندادن
گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

***
یاد پوتین‎هایی بخیر که مشکی بودند

اما از پس خود ذره‎ای تیرگی و تاریکی به جای نگذاشتند

و جاهایی رفتند که کفشهای دیگر جرأت

قدم نهادن به آنها را پیدا نکردند.

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

دردی از جنس بی دردی

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ب.ظ

یه سری از دوستان اعتراض میکنن که چرا تو این وبت همش غر میزنی...!!!

چرا انقدر غم؟؟!!!چرا انقدر دردو...


اما جواب من به دوستام:

به قول استاد ما در عرصــــــــه اخـــــلاق


"مرد را اگر دردی باشد خوش است"






پ.ن:مشهد که بودم یه تلفن به من شد که حسابی ریختم بهم...میدونستم اگر بمونم تو جمع یقینا از سر فشار روحی که بهم داره وارد میشه توی برخورد با دوستان وزائرین که نوکرشون بودم دچار شرمندگی میشم؛رفتم حرم...!!!


بعد نماز مغرب وعشاء خیلی حالم بهتر شد،که یه دفعه نرگسم اومد گفت: شال عزایی که گفته بودی از کربلا رسید...ومن دوباره شروع کردم ...

میخوام بگم در دوحالت من حالم به ظاهر خوب نبود...اما بیقراری و اشک های دفعه دوم جنسش با اولی زمین تا آسمون فرق داشت،درست مثل درد های اینجا که جنسش باهمه ی درد ها فرق داره برام...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۹
بازمانده

نظرات  (۲)

سلام ممنونم سر زدی

بازم بیا

من تو این مطلبم منظورم خدا نبود

عکسش رو ببینی

متوجه می شی

چقدر یهویی حال خوشی بهم دست داد.

امیدوارم دستشو از توی دستم بیرون نیاره...

 

مواظب دل مهربونت و خوبیاش باش

 

ومن یتق الله یجعل له مخرجا ویرزقه من حیث لایحتسب...

 

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی